Ein familienfreundliches Hotel auf 3-Sterne-Niveau. Kinder waren von morgens bis abends allgegenwärtig. Das Essen im Hauptrestaurant war selbst für ein "All Inclusive" mittelmäßig und wenig abwechslungsreich. Man musste anstehen, bis man einen Platz bekam, anstehen für das Spiegelei und wenn man Pech hatte war das eine oder andere dann nicht (mehr) da und man musste erneut warten. Leider waren die Themen-Restaurants nicht deutlich besser. Im griechischen Restaurant war das Essen o. k.,, beim Italiener kam es lauwarm und geschmacklos an. Interessant war, dass in den Themen-Restaurants immer viele Tische frei waren aber angeblich alles ausgebucht war. Die Getränkeauswahl an den diversen Bars (auch in der Nähe des Strandes) ist sehr gut, lediglich der Weißwein ist Geschmacksache. Wir bekamen zunächst ein Zimmer mit einem zusätzlichen hässlichen Doppelstockbett (aus braunen Latten zusammengezimmert) und faktisch ohne Meerblick. Erst nach einer Beanstandung bekamen wir ein Zimmer im vorderen Teil mit tatsächlichen Meerblick. Über kleinere Mängel (Wackelkontakt am Licht, defekter Wasserhahn) haben wir dann hinweggesehen. Am Strand gab es ausreichend (freie) Liegen. Im Poolbereich waren diese schon morgens um 7:00 Uhr durch Handtücher vollständig reserviert und daher für uns nicht zugänglich. Vor dem Hotel ist eine Bushaltestelle. Die Busfahrtnach Rhodos Stadt kostet 2,50 € und dauert ca. 40 Minuten. Schneller ist das Taxi (22 €). Viele Touristenläden und Kneipen sind in der Nachbarschaftsfussel häufig erreichbar.
Beliebte Aktivitäten
- Kultur & Erlebnis
- Ausgehen & Nightlife
Infos zur Reise | |
---|---|
Verreist als: | Paar |
Dauer: | 3-5 Tage im Mai 2023 |
Reisegrund: | Stadt |
Infos zum Bewerter | |
---|---|
Vorname: | Günter |
Alter: | 61-65 |
Bewertungen: | 9 |
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback following your recent stay. It seems like there were several aspects that didn't meet your needs and preferences. We are certainly disappointed to receive such a low rating and to realize that we have not been able to reach your expectations. However, please allow us to mention that we do find your review to be unjustified, as we are not able to understand the exact cause of your dissatisfaction Regarding the rooms each one has a unique and fresh atmosphere with distinct services aspiring to meet the needs of the most demanding guests. It is good to know that your complaint was addressed, and you were eventually given a room more comfortable for you. It's disappointing to hear that the main restaurant had mediocre and limited food choices, and the themed restaurants did not offer a significantly better dining experience. However, we felt particularly concerned about your dissatisfaction regarding the lack of facilities and food selection. As the all-inclusive program states, our guests can experience Mediterranean and International cuisine in our Main restaurant and it has been praised several times for the variety of its food offerings. In fact, since last year we have improved our services and the food selection. We regret that you did not mention any of these issues to our team as our kitchen team is more than willing to prepare food requests. Regarding the sunbeds and swimming pool, we would like to mention, we do have enough sunbeds for all our guests however not all of them are located in the central pool area which tends to be busy, the second pool area, around the water-slides pool and at the beach you can find free sunbeds at any time of the day. Our Lifeguard is following the Greek law according to health and safety rules . Our guest’s safety is our top priority. We regret that you did not mention your feedback at our Front desk Team during your stay. Once again, we thank you for your preference at our Hotel and we will be pleased to have the chance to welcome you back in the future. Best regards, Mitsis Faliraki Team