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Selina (26-30)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Familie • Mai 2023 • 1 Woche • Strand
Mehr Schein als Sein leider…
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Sehr schlecht

Das Hotel ist mehr schein als sein leider. Die Zimmer sind nicht gut und ausgiebig geputzt. Das Putzpersonal ist sehr unzuverlässig und nicht stark motiviert. Das Essen ist für ein 5-Sterne-Hotel nicht ansprechend genug. Ebenfalls ist das Hotel sehr hellhörig. Ohne Oropax nachts hat man keine Chance auf erholsamen Schlaf. Die Themen-Restaurants sind unterdurchschnittlich. Die Essen sind lauwarm oder sogar kalt und werden den landestypischen Essen leider nicht gerecht. Positiv ist der gepflegte Strand sowie das Servicepersonal. Erholsamer Urlaub für diesen immensen Preis ist leider nicht gegeben!


Zimmer
  • Sehr schlecht
  • Unterirdisch


    Restaurant & Bars
  • Eher schlecht
  • Ganz okay jedoch erwarzte ich mehr Vielfalt sowie griechische Spezialitäten.


    Service
  • Eher gut
  • Gut könnte jedoch für diese Sternekategorie aufmerksamer sein.


    Lage & Umgebung
  • Eher gut
  • Gute Lage.


    Aktivitäten
  • Gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Gut soweit .


    Preis-Leistungs-Verhältnis: Sehr schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Familie
    Dauer:1 Woche im Mai 2023
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Selina
    Alter:26-30
    Bewertungen:5
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Selina, thank you for taking the time to share your personal experience regarding your recent stay in our hotel with us. We are sorry to hear that your stay did not meet your expectations in certain areas. Regarding the room, let us mention that our hotel was renovated in 2011. Every year, repairing and constructions are done to keep the hotel in best condition and if something comes to our attention, we are here to assist you anytime. Moreover, we do regret that you did not mention your concerns regarding your room to our Front Office Team earlier than on your last day, to assist you properly. They would have been more than happy to assist you in order to offer you a quieter room location. Additionally, we are sad you did not mention your disappointment regarding the cleaning during your stay, so measures could have been taken immediately. Nonetheless, please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Additionally, we feel sorry, that your dining experience did not meet your expectations. With our diverse à la carte options, we want to offer a special and unique dining experience, which is usually a highlight for our guests. We are sad that this was not the case for you. We are passionate about offering you rich culinary experiences in the ultra-all-inclusive and à la carte restaurants of our hotels & resorts, inspired by the Greek and international cuisine. Therefore, we would have been happy to book you a reservation in our Greek à la carte restaurant in order to let you experience our special Greek cuisine as you mentioned in your review. Our Concierge Service and the Guest Relation Team would have been happy to assist you with the table reservation. Additionally, we do offer our Greek and Rhodian Theme Night in the Main Restaurant, to meet your wishes regarding the Greek specialties. Your feedback is very important to us and highly appreciated. Please be assured that the areas you highlighted will be passed to the relevant departments. We hope to have the chance to welcome you again on our premises in the future! Kind regards, Mitsis Faliraki Team

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