- Preis-Leistungs-VerhältnisGut
Wir waren bisher 6-mal in Griechenland. a) Der Service an der Rezeption war hier vergleichsweise sehr schlecht. Bei Ankunft teilte man uns mit, dass wir von 7 Tagen die ersten beiden Tage im Nachbarhotel untergebracht werden. Das Zimmer war eine Katastrophe. Hypermoderner Designerstil, extrem hohe Räume mit sehr schlechter Akustik (Echos). Ferner ohne Meerblick, was wir aber gebucht hatten. b) Beim Aus-Checken wurde die hinterlegte Kaution nur auf nachdrückliches Drängen herausgegeben. 2 Servicekräfte bedienten uns parallel und die eine wusste (angeblich) nicht, was die andere schon gemacht hatte. (Zufall oder Absicht?) c) Im Restaurant mussten die Teetrinker mit jeder Tasse zum Buffet gehen, um sich heißes Wasser zu holen (es gab keine Wasserkannen), während den Kaffeetrinkern gelegentlich nachgeschenkt wurde. d) Restaurant innen war extrem laut, draußen gab es nur wenige Plätze. Dadurch wurden Paare im Außenrestaurant die bzgl. der Lage wenig attraktiven kleinen Zweiertische zugewiesen.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Kinder: | Keine Kinder |
Dauer: | 1 Woche im Oktober 2017 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Harald |
Alter: | 51-55 |
Bewertungen: | 12 |
Dear Harry, Greetings from sunny Kos and thank you very for taking time to share your holiday experience with us, though it made us really sad to read that we failed to meet your expectations in some aspects of your stay. First of all we would like to apologize for the inconvenience of the reallocation for the first 2 days of your holiday, though we would like to note that we have offered you a next-door sister hotel of a higher category, as a compensation you kept the all-inclusive bands of Blue Domes till the rest of your stay and could enjoy all the facilities of the luxury 5+ star hotel as well as the facilities of Norida Beach, not to mention the other compensations accepted. Nevertheless we really regret that you didn’t appreciate the accommodation offered in the sister hotel. Concerning our main restaurant, it can be a bit noisy and hectic in the peak times, but those who are looking for quietness can visit main restaurant a bit earlier or later, to avoid the rush of the majority of our guests, as well there is an option to visit our a-la-carte restaurants, where one can certainly enjoy the tranquillity. Regarding the teapots, we really regret you never asked us about it as we always offer the teapots with hot water upon request. Closing we would like to apologize one more time for any misunderstanding or inconvenience caused and we would very much appreciate giving us the opportunity to have you to stay with us again in the near future in order to personally take a very good care of you and to ensure a trouble-free and memorable holiday. With kind regards, The Management Team