- BehindertenfreundlichkeitSchlecht
- Zustand des HotelsSchlecht
- Allgemeine SauberkeitEher schlecht
permanente Musikbeschallung; das Leitungswasser hatte keine Trinkwasserqualität; die Getränke waren allesamt minderwertig und viel zu süß oder verwässert; billige Spirituosen
- ZimmergrößeEher gut
- SauberkeitEher gut
- Ausstattung des ZimmersSehr schlecht
- Atmosphäre & EinrichtungSehr schlecht
- Sauberkeit im Restaurant & am TischEher gut
- EssensauswahlEher gut
- GeschmackSchlecht
- Kompetenz (Umgang mit Reklamationen)Sehr schlecht
- Freundlichkeit & HilfsbereitschaftSchlecht
- Rezeption, Check-in & Check-outSehr schlecht
- Einkaufsmöglichkeiten in UmgebungSehr schlecht
- Restaurants & Bars in der NäheSehr schlecht
Beliebte Aktivitäten
- Strand
- Entfernung zum StrandSchlecht
- Lage für SehenswürdigkeitenSehr schlecht
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Kinder: | Keine Kinder |
Dauer: | 2 Wochen im Oktober 2017 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Karin |
Alter: | 51-55 |
Bewertungen: | 9 |
Dear Monika, First of all, we would like to thank you for taking the time to write a review on HolidayCheck about your recent visit with us. Though we were most disappointment that we didn’t meet your expectations we do respect your personal opinion and appreciate your feedback. Nevertheless, we would like to note that the potable water is of a highest quality, which confirms by both external and internal tests. As the tap water is produced by desalination of seawater, a bit unusual tastecan occur. It is truth that most of our alcoholic drinks are produced from local producers but does not mean that the quality is poor. We also regret that you felt disturbed by the background music in our bars, restaurants etc., rest assured that all your comments will be taken under careful consideration aiming at the constant improvement on all points mentioned. We send you our best wishes from Norida and we sincerely hope to be given the second chance. With kind regards, The Management Team