Alle Bewertungen anzeigen
Ronja (26-30)
SchweizAus der Schweiz
Verreist als Freunde • Juni 2023 • 1 Woche • Strand
Nicht zu empfehlen
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Eher gut

Das Hotel war nicht mit anderen Mitsishotels zu vergleichen. Der Pool war sehr dreckig, das Personal eher unfreundlich. Die Restaurants hatten das Feeling eines Schwimmbadimbiss. Zwei der Animateure waren sehr aufdringlich, Namen nenne ich hier nicht. Es war nicht das schlechteste Hotel, aber empfehlen werden wir es auf keinen Fall.


Zimmer
  • Eher schlecht

  • Restaurant & Bars
  • Eher schlecht

  • Service
  • Schlecht
  • Auf Getränke eine halbe Ewigkeit gewartet, irgendwann ist man eben aufgestanden und hat sich in der Schlange an der Bar angestellt. Am Crepestand gab es nicht das was auf det Karte stand, die Arbeitenden sehr lustlos!


    Lage & Umgebung
  • Schlecht
  • Die Fahrt zum Hotel ging über zwei stunden, wir wurden 5h vor Abflug abgeholt (7 Uhr morgens!).


    Aktivitäten
  • Eher schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Angemessen
    Infos zur Reise
    Verreist als:Freunde
    Dauer:1 Woche im Juni 2023
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Ronja
    Alter:26-30
    Bewertungen:3
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Ro, Thank you for sharing your feedback on your recent stay. We apologize for any inconveniences you experienced during your time at our hotel. We understand that the drive to the hotel took longer than expected, and we apologize for any inconvenience caused by the timing of the pickup. We strive to provide efficient and timely transportation for our guests, and we apologize if this fell short of your expectations. We're sorry to hear that you found the room to be average and the service to be lacking. We apologize for any delays or issues you encountered while waiting for drinks and at the crepe stand. Your comments regarding the workers' attitude and the availability of items on the menu will be shared with the relevant departments for improvement. We appreciate your feedback on the food and sports & entertainment. We will take note of your comments and work towards enhancing these aspects of our offerings to ensure a more enjoyable experience for our guests. We value your feedback on the overall experience , and we appreciate your honesty. We apologize if the restaurants did not meet your expectations and had a different ambiance than anticipated. Regarding the entertainers, we will review their approach to ensure a balanced and enjoyable experience for all guests. Once again, we apologize for any inconveniences you encountered, and we appreciate your feedback. We will take your comments into consideration as we continuously strive to improve our services. We hope you will give us another opportunity to provide you with a better experience in the future. Yours Sincerely Mitsis Rodos Village

    Offizielle Hotel Homepage