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sascha (31-35)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Mai 2022 • 1 Woche • Strand
Dieses Hotel bietet einen schlechten Service.
1,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Sehr schlecht

Der Service ist unorganisiert. Hoteldirektor weiß dieses und möchte es nicht ändern. Das Essen ist sehr einfach und entsprach nicht meinem Geschmack. Die Zimmer wurden nur oberflächlich gereinigt und die Anlage wird nicht gut gepflegt. Die Kreditkartenabrechnung wurde fehlerhaft durch die Kaution abgebucht. Wir haben somit mehr bezahlt, als wir bekommen haben. Fazit: Griechenland ist ein herrliches Urlaubsziel. Das Numo leider nicht!


Zimmer
  • Sehr schlecht

  • Restaurant & Bars
  • Sehr schlecht

  • Service
  • Sehr schlecht

  • Lage & Umgebung
  • Schlecht

  • Aktivitäten
  • Sehr schlecht
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Sehr schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:1 Woche im Mai 2022
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:sascha
    Alter:31-35
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Mr.B, we were astounded to see your rating and read your review concerning your stay in May. While you were inhouse you had shared your concerns with us and the Hotel Manager invited you to meet him in person. He carefully listened to you, sorted out all of your issues and even invited you and your friends to enjoy a complimentary dinner arranged especially for you. All the teams were at your disposal to deal with the complaints your raised and to accommodate your demands. We are sorry that the food was not to your liking although our Chef is praised for his cooking and top-quality materials he uses. Despite your intimidating and disrespectful attitude towards our restaurant team members, they had always been at your disposal trying hard to please you. We are also sorry that you were left under the impression that our grounds are not well maintained and that our housekeeping team - usually praised for their top-quality services- cleaned only superficially. After the meeting with our Hotel Manager and after you assured him that you were satisfied, we also confirmed to your travel agency you had also addressed your concerns to, that there was no issue whatsoever. We are so sorry that instead of enjoying your holiday, the sun, the sea, our wonderfully located on the beach hotel and above all our friendly and courteous personnel (according to almost all reviews) you preferred to focus on the least pleasant aspects of your stay. Marita Kokkinaki Guest Experience Manager