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Andrea (41-45)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • November 2017 • 2 Wochen • Strand
Sehr schlechtes Essen und Trinken
1,0 / 6

Allgemein

Wir waren schon öfters in Ägypten. In so einem schlechten Hotel was die Verpflegung angeht waren wir noch nie. Es gab nie genügend Gläser, wenn man welche bekommen hat waren sie sehr oft dreckig. Das Besteck hatte fast immer flecken sowie die Teller auch. Die Speißen waren sehr lieblos hingerichtet, es hat leider alles gleich geschmeckt und war zum Teil nicht frisch. Die Getränke konnte man manchmal nicht trinken. Ich habe mir meine Getränke dann aus einem Supermarkt geholt und das bei All in. Aber meine Gesundheit war mir wichtiger, da es mir ab dem 3 Tag sehr schlecht ging mit Erbrechen und Durchfall. Das Hotel ist verwohnt, hat einen abgenutzen Speissesaal in dem es oft keinen Platz gibt. Die Liegen am Strand sind alt und man bekommt oft keine freien Liegen mehr. Der Ort zum bummeln ist schön, wenn es der Geldbeutel zulässt sollte man sein Hauptgericht dort einnehmen.


Zimmer
  • Eher gut
  • sehr abgewohnt...aber sauber


    Restaurant & Bars
  • Sehr schlecht
  • sehr schlecht sowie das Essen und Getränke.


    Service
  • Schlecht
  • keine freien Liegen, Abends gibt es oft keine Sitzplätze mehr


    Lage & Umgebung
  • Eher gut
  • Lädt zum bummeln ein, leider sind die Verkäufer sehr aufdringlich, netter kleiner Hafen mit 2-3 schönen Lokalen


    Aktivitäten

    Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:2 Wochen im November 2017
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Andrea
    Alter:41-45
    Bewertungen:3
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Andrea, Many Thanks for taking the time to complete a Holidaycheck review about your stay at Port Ghalib Resort. Guest feedback is important to the hotel as it allows us to further understand where we are performing to an excellent standard and areas we can look to further improve. All of the comments you raised in your review have been shared with the management team and I would like to take the time to offer the following feedback. Kindly be informed that we are around 700 guests in house and we didn’t receive any comment regarding dirty glasses. Please note that our hotel is certified and monitored by Cristal International Co a specialized company from the United Kingdom, for our Food, Hygiene and Safety activities. Checks and controls are implemented and carried out. We follow and maintain the guidelines and controls required to meet Cristal's standard. Please note that the hotel is well renovated and we have preventative maintenance system in place followed and supervised by our trained staff to make sure that the hotel facilities are looking fresh and up to date. Please note that our team of Chefs are consistently checking and replenishing serving dishes as required for the duration of the meal, furthermore the hotel works with a 7 day rolling menu providing varying International theme dishes and several live cooking stations (pizza, pasta, BBQ grill, salad station) are also available supplementary to the main buffet dishes. The menu includes 5 varieties of fresh fruit available daily and the buffet is always offering a vegetable dish at both lunch and dinner. I am sorry to read that you were not completely satisfied with some points of your stay. These comments have been taken on board by our Manager who will consider all comments for future guests. I hope the above goes some way to answering the points you raised in your review and if we can be of an further assistance in this mater then please don’t hesitate to contact the hotel directly. Regards Port Ghalib Resort Team