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Hans-Jürgen (61-65)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • Januar 2011 • 1 Woche • Strand
Erst lesen dann dieses Hotel buchen
3,2 / 6

Allgemein

Erst lesen dann dieses Hotel buchen. Hotel ist nie fünf Sterne werd. Die Zimmer sind in Ordnung und die Anlage ist gepflegt. Das Problem ist die Zusammensetzung der Urlauber. Es gibt immer welche die nicht wissen wie man sich zu verhalten hat. Beim Essen oder bei dem reichlichen Genuss von Alkohol. Das schlimmste jedoch ist das die Hotelleitung das auch noch akzeptiert. Auch die Bekleidungsordnung im Restaurant (am Abend ) nie durchgesetzt. An der Rezeption keine Deutschkenntnisse und sehr unfreundlich. Ab 12.00 Mittag aus den Zimmer raus und sofort das AI Armband abgeschnitten. Egal ab Abholung 19.00Uhr und Anreise erst um 22.00 Uhr. Ich war bereits acht mal in Ägypten das habe ich noch nie erlebt. Der Reiseleiter FDI war keine wirkliche Hilfe. Das Essen war akzeptabel aber sehr eintönig. Also nie wieder das Hotel


Zimmer
  • Eher gut
  • Sehr gute Zimmerreinigung und beim Wäscheservice


    Restaurant & Bars
  • Eher schlecht
  • Qualität und Vielfalt der Speisen schlecht


    Service
  • Schlecht
  • Wie oben beschrieben Sprachkentnisse un Freundlichkeit. Umgang mit Beschwerten.AI Armband 12,00 Uhr abgeschnitten


    Lage & Umgebung
  • Eher schlecht
  • Einkaufmöglichkeiten in der Nähe nicht wirklick


    Aktivitäten
  • Eher gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Gute arbeit des Personals der Animationsowie die Freizeitangebote waren durchschnitt.


    Preis-Leistung
  • Schlecht

  • Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:1 Woche im Januar 2011
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Hans-Jürgen
    Alter:61-65
    Bewertungen:14
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Hans-Jürgen! Thank you for the review on this site. One of the most useful tools to improve our service is opinion of our Guests. Concerning points mentioned above we have to answer next: The Hotel was build in 2000. We have some permanent maintenance works in the rooms, and we are planning to finish all renovation in current year. Unfortunately, we have not possibility to close all the rooms in the same moment, because during 10 years we achieved big amount of regular Guests, which want to spend their holidays only in Sea Star. Our All inclusive system includes some services as well as local alcoholic beverages from 10:00 – 00:00. It is a concept of All Inclusive system. Our customers service works 13 hours per day and in case of any problems between the Guests they try to find solution. The International worldwide language is English. The Hotel has international composition of the Guests – It consists about 8 nationalities. That is why in addition to English, we have German, French, Italian, Russian and Polish – speaking staff on the reception. According of International rules the Hotel has rights to cut bracelets at 12:00, as well as to ask the Guests to leave the room at 12:00. As compliment we provide lunch for the Guests, which arrived first day after 15:00. As we mentioned above, the composition of our Guests is very international. That is why we are following 9 days food cycle of international cuisine. Moreover, we are ready to accept any complains or suggestions concerning meal. Hotel Sea Star Beau Rivage located in a quite area, close to Down town, you can go by walking in 20 minutes only. There are a lot of shops and oriental bazaars which are very attractive for foreigners Dear Guests! Our Customers service will be happy to answer for any questions, to accept any suggestions or complains during Your staying in the Hotel (daily 08:00-21:00) or by e-mail: gr@seastar-beaurivage-hrg.com Best Regards, Sea Star Team