- BehindertenfreundlichkeitSchlecht
- Zustand des HotelsEher gut
- Allgemeine SauberkeitSehr schlecht
Nie wieder,von Hygiene und Sauberkeit keine Spur.Essen immer wieder das selbe,Gläser behaftet mit Lippenstift Zwiebeln etc. Animateure nerven am Strand, Schade !!!!!
- ZimmergrößeEher gut
- SauberkeitEher gut
- Ausstattung des ZimmersSchlecht
- Atmosphäre & EinrichtungEher schlecht
- Sauberkeit im Restaurant & am TischSehr schlecht
- EssensauswahlSehr schlecht
- GeschmackSehr schlecht
- Kompetenz (Umgang mit Reklamationen)Schlecht
- Freundlichkeit & HilfsbereitschaftSchlecht
- Rezeption, Check-in & Check-outSchlecht
- Kinderbetreuung oder SpielplatzSchlecht
- FamilienfreundlichkeitSchlecht
- Einkaufsmöglichkeiten in UmgebungEher gut
- Restaurants & Bars in der NäheSchlecht
- FreizeitangebotSchlecht
Beliebte Aktivitäten
- Strand
- Zustand & Qualität des PoolsEher gut
- Entfernung zum StrandSehr gut
- Qualität des StrandesEher gut
- Lage für SehenswürdigkeitenEher schlecht
| Infos zur Reise | |
|---|---|
| Verreist als: | Paar |
| Dauer: | 3-5 Tage im Januar 2011 |
| Reisegrund: | Strand |
| Infos zum Bewerter | |
|---|---|
| Vorname: | Manuela |
| Alter: | 41-45 |
| Bewertungen: | 2 |
Dear Mrs.Manuela! Thank you for the review on this site. Sea Star Beau Rivage Hurghada is a public place, which is operating in accordance with the law of Arabian Republic Egypt. To have possibility to work with the people, of course, we have to pass some checking procedures from Ministry of Tourism and Ministry of Health, especially concerning hygienic and health standards. The Hotel has all necessary certificates, moreover we are certificated by some independent international organizations and it proves that everything in the Hotel corresponds to the norms. We have 9 days food cycle in the Hotel, provides international cuisine, moreover we have thematic dinners, Guests have possibility to visit Italian Restaurant etc. Of course, it is not possible to satisfy all Guests, but we are ready to follow any your requests and suggestions concerning the food. Our customer's service works to accept your comment or complain on daily basis from 08:00 till 21:00. They are ready to take action immediately. These kinds of conversation gives to our Guests opportunity don’t keep bad emotions during their staying in the Hotel, and to have comfortable Holidays. Thank you, Best Regards, Sea Star Team

