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Vedrana (31-35)
ÖsterreichAus Österreich
Alleinreisend • Dezember 2022 • 3-5 Tage • Stadt
Kein Hotel für 4*Sterne
3,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Schlecht

Hotel, Personal, Gastronomie und das gesamte Ambiente war gut. Nur großes Problem bei der Sauberkeit von dem Zimmer. Im Bad waren Ameisen, die sich in der Nacht bis zum Bett verbreitet haben (im Zimmer war kein Essen!) Und auf der Decke waren Spinnennetze


Zimmer
  • Sehr schlecht
  • Sauberkeit unter dem Standard. Ameisen im Bad bis zum Bett und Spinnennetz auf der Decke


    Restaurant & Bars
  • Eher gut

  • Service
  • Eher schlecht
  • Rezeption ist nicht auf mein Feedback bzgl. der Sauberkeit eingegangen


    Lage & Umgebung
  • Sehr gut

  • Aktivitäten
  • Sehr gut
  • Beliebte Aktivitäten

    • Kultur & Erlebnis
    • Ausgehen & Nightlife

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Eher schlecht
    Infos zur Reise
    Verreist als:Alleinreisend
    Dauer:3-5 Tage im Dezember 2022
    Reisegrund:Stadt
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Vedrana
    Alter:31-35
    Bewertungen:1
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Vedrana, We are deeply sorry that you did not enjoy your experience at our hotel to the fullest, as we strive every day to make every stay unforgettable. We have reviewed your comments in detail, together with our teams and managers, and we would like to assure you that all your concerns regarding Blue Marlin Ibiza Skylounge will be addressed. We regret that for you the category we were awarded, following the requirements established by law in relation to our facilities and services, did not match the perception you had during your stay. We will continue to work to change this perception with our efforts and spirit of service. We would like to express our sincere apologies for any service imperfections that may have occurred, and while your comments do not appear to be in line with the usual feedback we receive, both in the hotel and online, we will be sure to discuss your feedback internally. Finally, there is no doubt that we would have liked to know during your stay, that we fell short of your expectations, as to resolve it immediately. We hope that this will not prevent you from staying with us again and we look forward to welcoming you back in the future for a more positive experience, as this one should have been. Yours faithfully, The Guest Experience Manager Hotel Faro, a Lopesan Collection Hotel