- ZimmergrößeSchlecht
- SchlafqualitätEher gut
- SauberkeitSehr schlecht
Die Zimmer sind sehr klein, man weiß kaum wohin mit den Dingen. Es gab keinen Stuhl, keinen Tisch und keine Kofferablage. Bei unserer Ankunft bekamen wir ein Zimmer mit Waschbecken, dass war noch schlimmer, so dass wir am nächsten Morgen ein anderes Zimmer wollten. Zuerst hat man wirklich behauptet, es gibt alle nur so. Ich wusste jedoch schon, dass es auch andere gibt, so haben wir es doch noch geschafft.
- EssensauswahlSehr schlecht
- GeschmackSchlecht
Ambiente beim Essen
- Schuhe & lange Hose
Es gab zwei verschiedene Möglichkeiten. Garten- oder Seeseite, wobei Seeseite die wesentlich schönere Variante ist. Es war abhängig von der Buchung, was wir nicht verstehen konnten, da es bei der Buchung mit keiner Silbe erwähnt wird. Man fühlte sich als Urlauber zweiter Klasse. Das Restaurant „Seeseite“ war sehr groß und vielleicht zu 50% ausgelastet, trotzdem sollte man mehr bezahlen, nur um am Meer zu sitzen. Die Gartenseite war nicht so schön, in einem sehr deprimierenden Raum und und einfach nicht okay.
- DeutschkenntnisseSehr schlecht
Bester Service
- Rezeption
Das Zimmer wurde ja, wie bereits erwähnt, getauscht. Das war in Ordnung. Ansonsten haben wir nichts weiter bemängelt bzw. in Anspruch genommen.
Das Hotel ist relativ gut gelegen, man hat einige Einkaufsgelegenheiten und auch Restaurants. Eine Bushaltestelle ist fußläufig zu erreichen.
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Den haben wir nicht benutzt, sah okay aus.
Aktivitäten am Strand
- Baden & Planschen
Der Strand ist sehr steinig, ohne Badeschuhe kann man kaum reingehen. Da es zudem nach vielleicht einen Meter ein große „Stufe“ gleich ins tiefere Wasser gibt, ist es mit Kindern nicht wirklich schön.
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Paar |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Gabriele |
Alter: | 61-65 |
Bewertungen: | 8 |
Dear Gabriele, Thank you for choosing Odyssia Beach Hotel for your holidays and for sending us your review. We regret very much that you did not enjoy your stay to the utmost, but, at the same time, we feel very disappointed by your comments and the photos of the room. Your room was not in this condition when you received it. In every arrival, before giving the key to our guests, every room is double checked by our Housekeeping and Maintenance Supervisors, who arrange to check every detail. This is what happened to your room, too. You did not complain for any cleaning or maintenance issue during your stay with us. If you would, we would have acted properly. According to our records, most of the days you had the “Do not disturb” sign outside your room’s door, so, the cleaning lady could not enter the room in order to clean it or find any issue that might occur any moment. All these photos are taken during your stay in the room, when you did not allow to anyone to enter the room, so, it couldn’t be cleaned and be made as it should be. We prefer our guests to inform us immediately when something like that happens and we appreciate it when our guests are honest with us and mention any issue they might have, the same moment and not through reviews in the Internet. Only this way we are able to help and give alternatives to our guests in order to achieve the best possible service. Regarding the two different Restaurants, you regret that you were not well informed by booking our Hotel from your Travel Agency. The Main Restaurant is the Gardenside one. The Seaside Restaurant is also our A’ la Carte and Bar. As the Main Restaurant, unfortunately, has not enough space for all the guests, the Hotel’s Owners decided to create one more room category, the Deluxe one, for which, a guest is paying a more expensive package, which includes the meals in the Seaside Restaurant. Every guest who wishes to have the meals there can do this upgrade directly to our Reception upon the arrival. Nevertheless, this is only for the Breakfast & Dinner Buffet, as the Seaside is available for all the guests, to enjoy their coffee, drink or food, all day long till late in the evening. We would like to mention that our facilities, location, extra services and other details are compiled on our Tour Operator’s catalogues for our guests to view. We are sad that you did not find this before booking and that you could not spend your valuable vacation time to your complete satisfaction. For all the above reasons, we believe that your review is unfair, does not correspond to the reality and we cannot accept your claims. Odyssia Beach Hotel Team