- Preis-Leistungs-VerhältnisSchlecht
Notwendige Sanierungen laufen. Viele Russen entsprechendes Essen, Masse und Standardessen. Sehr lauter Speisesaal. Zu wenig Personal für Getränkebestellungen. Nerviges abfragen der Zimmernummer trotz alle Al Inclusive?
Große gut ausgestattete Zimmer. Sehr sauber dank tollem Personal wie Sahra und Nure im Bereich 2210 +.
Kantinenfraß! Viel Tiefkühlware. Geschmacklich stark Indisch geprägt. Nachspeisen waren 2022 und 23 immer ein Highlight jetzt halbgefroren und Industrieware. Brote schmeckten alt und aufgebacken. 2022 gab es Spitzenware die im Haus hergestellt wurde.
Reklamationen werden ernstgenommen und zügig bearbeitet. Am Pool habe ich selten besseren Service erlebt wie durch Anita und Kali. Badetücher in Maßen vorhanden und top gepflegt.
1 Stunde ab Flughafen Dubai
Beliebte Aktivitäten
- Strand
Spabereich gut versteckt. Keine Hinweise auf Angebote.
Infos zur Reise | |
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Verreist als: | Alleinreisend |
Dauer: | 2 Wochen im Oktober 2024 |
Reisegrund: | Strand |
Infos zum Bewerter | |
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Vorname: | Walter |
Alter: | 71+ |
Bewertungen: | 1 |
Dear Mr.Walter, Thank you for taking the time to share your detailed feedback with us. We're pleased to hear that you found the location convenient and appreciated the cleanliness of the rooms, particularly the efforts of our team members Sahra and Nure. It’s also great to know that Anita and Kali provided you with exceptional service by the pool, and that you had a positive experience with the overall service. We sincerely apologize for the areas where we did not meet your expectations, especially regarding the dining experience. Your comments about the food variety, quality, and the atmosphere in the dining area are valuable to us, and we will take them into account as we continue to improve our offerings. Regarding the request for room numbers, we understand this might have been inconvenient, and we are reviewing this process to make it more seamless for our guests. We appreciate your feedback about the spa area and will work to ensure that the services and offers are more visible and accessible to all guests. Thank you once again for your review. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future, where we will strive to provide an improved experience. Best regards, Guest Relations Team Rixos Al Mairid Ras Al Khaimah