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Ingrid (56-60)
DeutschlandAus Deutschland
Verreist als Paar • April 2024 • 1 Woche • Strand
Ein fast reines Kinderhotel
4,0 / 6

Allgemein
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Eher gut

Als wir dort waren, war das Hotel gefühlt von 90 % Russen mit mindestens zwei Kleinkinder pro Paar besucht. Wer‘s mag …


Zimmer
  • Sehr gut

  • Restaurant & Bars
  • Eher gut
  • Das Buffet ist viel zu klein gestaltet für die vielen Gäste. Es dauert, bis nachgelegt wird. Die Tische werden nicht abgeräumt, so dass auch wenn leere Tische vorhanden sind, sich Schlangen bilden beim Eingang. Die à la carte Restaurants sind hier absolut zu empfehlen.


    Service
  • Eher gut
  • Bemüht aber überfordert


    Lage & Umgebung
  • Gut
  • Wie alle Hotels in der Gegend, eher abgelegen und nichts außen rum


    Aktivitäten

    Beliebte Aktivitäten

    • Strand

    Preis-Leistungs-Verhältnis: Angemessen
    Infos zur Reise
    Verreist als:Paar
    Dauer:1 Woche im April 2024
    Reisegrund:Strand
    Infos zum Bewerter
    Vorname:Ingrid
    Alter:56-60
    Bewertungen:8
    Kommentar des Hoteliers

    Dear Ingrid, First of all, I would like to thank you for choosing our InterContinental Ras Al Khaimah Resort and Spa during your recent visit. I would like to begin by offering my sincerest apologies for any inconvenience caused by our failure to meet your expectations. We deeply regret any inconvenience caused by the buffet. Our utmost priority is to ensure that each guest's stay is as pleasant and comfortable as possible. Your feedback is valuable to us, and we are committed to using it to enhance our services. Your comments have been escalated to our culinary team for thorough review. Rest assured, we will take all necessary steps to address the areas of concern and make necessary improvements. Additionally, we may recommend staying in one of our Club Rooms, which include exclusive access to the Club Lounge area. This area offers a more serene atmosphere, and the swimming pool is dedicated to adults only, perfect for relaxing experience. Once again, please accept our sincere apologies for any inconvenience caused. We truly appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back for a much-improved experience in the future. Best regards, Guest Relations Team